ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Ο Yaseen από το Πακιστάν λέει, "δεν έχω δουλειά, δεν έχω λεφτά, δεν έχω ρούχα, δεν έχω παπούτσια''...........Δείτε την ταινία Into the Fire [The Hidden Victims of Austerity in Greece], που καταγράφει τα προβλήματα των μεταναστών


ΤΡΙΤΗ 24-9-2013

Όταν εμείς, τέλος πάντων, κάποιοι από μας, δεν έχουμε δεύτερο αυτοκίνητο, δεύτερη τηλεόραση, εξοχικό, παπούτσια Adidas, σώβρακο Calvin klein, τσάντα Louis Vuitton κ.ο.κ., κάποιοι άλλοι, όπως ο Yaseen από το Πακιστάν λέει, "δεν έχω δουλειά, δεν έχω λεφτά, δεν έχω ρούχα, δεν έχω παπούτσια''. Λίγους μήνες αργότερα μαθαίνει πως έχασε την οικογένειά του στο Πακιστάν, από βομβαρδισμό. Τώρα, μένει στο δρόμο, όπως τόσοι άλλοι μετανάστες... Δείτε την ταινία Into the Fire [The Hidden Victims of Austerity in Greece], που καταγράφει τα προβλήματα των μεταναστών. Έχω ρυθμίσει το βίντεο να αρχίσει από το σημείο που μιλάει ο πρόεδρος των φωτορεπόρτερ Μάριος Λώλος.

ΒΙΝΤΕΟ.  http://www.youtube.com/watch?v=NMOnuD0SQJs&feature=youtu.be&t=29m45s

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου