ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

LONDON GRAMMAR - Wasting My Young Years (ΒΙΝΤΕΟ)

ΣΑΒΒΑΤΟ 23-12-2017


ΒΙΝΤΕΟ.



ΣΤΙΧΟΙ. 

 Wasting My Young Years


You cross this line
Do you find it hard to say it with me tonight
I've walked these miles but I've walked in straight line
You'll never know what was there to be
Fine
I'm wasting my young years
It doesn't matter here
I'm chasing more ideas
It doesn't matter here
Baby
We are
We are
Baby, I'm wasting my young years
Baby
We are
We are
Baby, I'm wasting my young years
Don't you know that it's all I feel
I wouldn't worry, you have all the love
I've heard it takes some time to get it right
I'm wasting my young years
It doesn't matter here
I'm chasing…


Σπαταλώντας τα νεανικά μου χρόνια

Πέρασες αυτή τη γραμμή
το βρίσκεις δύσκολο να καθίσεις μαζί μου απόψε;
έχω βρεθεί ακριβώς σε αυτή την ίδια θέση
ποτέ δεν θα ξέρεις πώς ήταν να είσαι καλά
σπαταλώ τα νεανικά μου χρόνια
δεν έχει σημασία
κυνηγάω παλιές ιδέες
δεν έχει σημασία
ίσως..
είμαστε
είμαστε
ίσως σπαταλώ τα νεανικά μου χρόνια
ίσως
είμαστε
είμαστε
ίσως σπαταλώ τα νεανικά μου χρόνια
δεν ξέρεις ότι πρόκειται μόνο για φόβο
εγώ δεν θα ανησυχούσα, έχεις όλη τη ζωή σου
έχω ακούσει ότι χρειάζεται μόνο λίγος χρόνος για να το πετύχεις
σπαταλώ τα νεανικά μου χρόνια
δεν έχει σημασία
κυνηγάω παλιές ιδέες
δεν έχει σημασία
ίσως..
είμαστε
είμαστε
ίσως σπαταλώ τα νεανικά μου χρόνια
ίσως
είμαστε
είμαστε
ίσως σπαταλώ τα νεανικά μου χρόνια
δεν ξέρω τί είσαι
μην με αφήσεις να κρέμομαι
δεν ξέρω τί είσαι
μην με αφήσεις να κρέμομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου