ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ - Eπιστολή Γιώργου Αναγνωστόπουλου

ΠΕΜΠΤΗ 10-4-2014


Η επιστολή του συναδέλφου Γιώργου Αναγνωστόπουλου που απαντά - αναφέρεται στα όσα κατά καιρούς έχουν ακουστεί για το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων στα μηχανεργοστάσια ενώ αναφέρεται και στις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην προμήθεια ανταλλακτικών απο την ΕΕΣΣΤΥ  
ακόμα και σε εγκρίσεις μονάδων συντήρησης κλιματιστικών εν όψει θέρους !
 

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Δεν είναι ιδιωτικοποίηση το να προσπαθείς με συνδυασμένες ενέργειες να συντηρήσεις 75 ασυντήρητους εκ των 350 συνολικά δηζελοκινητήρων που διαθέτει το τροχαίο υλικό, με ανάθεση των 25 από αυτούς σε ιδιώτες, αφού δεν
έχουν αγοραστεί όσα ανταλλακτικά έχουμε παραγγείλει, έφυγε το τεχνικό προσωπικό με μετατάξεις και συνταξιοδοτήσεις και δεν έχεις καμία άλλη πρόταση από οποιονδήποτε εμπλεκόμενο.


Δεν είναι ιδιωτικοποίηση αναγνωρίζοντας την ανάγκη ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού των 200 WC των Επιβαταμαξών και μη έχοντας τεχνικό προσωπικό, να συντάσσει η υπηρεσία μια προδιαγραφή, να φτιάχνει ένα πρότυπο WC και μετά τη σύμφωνη γνώμη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αναζητά την ανάθεση της εργασίας με διαγωνισμό στην αγορά. 

Αν αυτά θεωρούνται ιδιωτικοποίηση, τότε τι να πούμε για την συντήρηση των άλλων σιδηροδρομικών υποσυστημάτων; 

Είναι όμως ιδιωτικοποίηση η διαδικασία που έλαβε χώρα από τις 14 μέχρι την 19 Αυγούστου 2013 όταν ιδρύθηκε η ΕΕΣΣΤΥ, εντάχθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ και εκδόθηκε προκήρυξη για την εκδήλωση ενδιαφέροντος  από Ιδιώτες για την πώληση του 100% των μετοχών της. Τότε όμως οι bloggers Μηχανοδηγοί ήταν στις παραλίες χωρίς τα tablets! 

Ενσυνείδητα βοηθούν αυτούς που απεργάζονται και επιθυμούν την ιδιωτικοποίηση (κυβερνητικά κόμματα, εργολάβους, ΜΜΕ, κλπ) όσοι αυτό το διάστημα δεν έχουν ούτε έναν καλό λόγο να πουν για το έργο του τεχνικού προσωπικού στα μηχανοεργοστάσια και που ανώνυμα  από το διαδίκτυο (bloggers Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ) αναδεικνύουν την «δήθεν» κακή ποιότητα της συντήρησης του τροχαίου υλικού και στοχευμένα κολακεύουν τους Τεχνίτες, κρύβοντας παράλληλα γεγονότα όπως, την έλλειψη λαδιού κινητήρων MLW (5 μηχανές σήμερα ακινητούν λόγω έλλειψης), ότι δεν εγκρίθηκε από τον Οκτώβριο του 2013 η προταθείσα διαδικασία συντήρησης των κλιματιστικών μονάδων των Επιβαταμαξών (ενώ πλησιάζει το θέρος), ότι δεν έχουμε τροχούς αν και παραγγέλθηκαν εγκαίρως και άλλες τέτοιες περιπτώσεις. 

Βοηθούν όσους απεργάζονται την ιδιωτικοποίηση, αυτοί που δεν ανέδειξαν στα blog τους, όσα κατασκεύασαν οι εργαζόμενοι των Εργοστασίων και Μηχανοστασίων, (ενυπόγραφο κατάλογο τον οποίο ενεχείρισε ο υπογράφων στον πρώην Πρόεδρο της ΠΟΣ κ. Β. Λεβέντη, ο οποίος τον δημοσιοποίησε). 

Βοηθούν όσους απεργάζονται την ιδιωτικοποίηση, όσοι ξεπέρασαν όσα έγιναν τα τελευταία χρόνια με δήθεν αγώνες - απεργίες της μίας ημέρας, παγιδεύοντας τους εργαζόμενους σε ατελέσφορες μορφές πάλης και απογοητεύοντάς τους.

Τα ψευδώνυμα απονέμονται σε όσους συνεχίζουν να κρύβονται πίσω από την διαδικτυακή ανωνυμία για να ξέρουν ότι και γνωρίζουμε ποιοι είναι και δεν φοβόμαστε ούτε αυτούς ούτε τα τσιράκια τους με όποιο προφίλ παρουσιάζονται. 

Όσο και να προσπαθείτε να με παρουσιάσετε σαν εχθρό των Μηχανοδηγών, 
όλοι οι Μηχανοδηγοί ξέρουν, ποιος τους υποστήριξε έντιμα, χωρίς αντάλλαγμα και χωρίς πολλά λόγια, όταν χρειάστηκαν πραγματική βοήθεια. 
Εσείς δε, ξέρετε ποιος δούλεψε πραγματικά και χωρίς ποτέ να ζητήσει αμοιβή για να ιδρυθεί και πιστοποιηθεί η Σχολή Εκπαίδευσης των Μηχανοδηγών, όπως επίσης γνωρίζετε και ποιοι παρείχαν και παρέχουν εκπαίδευση, άνευ τιμήματος.

Γι αυτό δεν φοβάμαι τη λάσπη σας.

Γ. Αναγνωστόπουλος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου