ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

WASP - Hold On To My Heart

                                                WASP - Hold On To My Heart


There's a flame, flame in my heart                                
And there's no rain, can put it out
And there's a flame, it's burning in my heart
And there's no rain, ooh can put it out
So just hold me, hold me, hold me

Take away the pain, inside my soul
And I'm afraid, so all alone
Take away the pain, it's burning in my soul
Cause I'm afraid that I'll be all alone
So just hold me, hold me, hold me


Hold on to my heart, to my heart, to me
Hold on to my heart, to my heart, to me
Oh no, don't let me go cause all I am
You hold in your hands, hold me
And I'll make it through the night
And I'll be alright, hold on, hold on to my heart

Υπάρχει μια φλόγα, φλόγα στην καρδιά μου
Και δεν υπάρχει βροχή, μπορεί να το σβήσει
Και υπάρχει μια φλόγα, που καίει μέσα στην καρδιά μου
Και δεν υπάρχει βροχή, ooh μπορεί να σβήσει
Έτσι, κρατήστε μου μόνο, κράτα με, κράτα με


Πάρτε μακριά τον πόνο, μέσα στην ψυχή μου
Και φοβάμαι, έτσι ολομόναχος
Πάρτε μακριά τον πόνο, το κάψιμο στην ψυχή μου
Αιτία φοβάμαι ότι θα είμαι ολομόναχος
Έτσι, κρατήστε μου μόνο, κράτα με, κράτα με



Περίμενε στην καρδιά μου, στην καρδιά μου, για μένα
Περίμενε στην καρδιά μου, στην καρδιά μου, για μένα
Ω, όχι, μην επιτρέψτε μου να πάω να προκαλέσει σε όλους, είμαι
Κρατάτε στα χέρια σας, κρατήστε μου
Και θα το κάνει μέσω της νύχτας
Και θα είμαι εντάξει, περίμενε, περίμενε για την καρδιά μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου